2013-06-03

Płytownik

Święta, święta, i po świętach... Koniec laby, pora wrócić do obowiązków ;). 
Folder na płyty powstał na wyzwanie na Scrapujących Polkach w dziale Mini Albumy. Należy wykonać płytownik. Użyć co najmniej jednej wycinanki, tagów i brokatu. W moim obowiązkowo musiał pojawić się róż! Bez niego ani rusz ;P. 

Od 1-go czerwca na naszym Portalu zaszły duże zmiany. Wszystkie wyzwania trwają teraz okrągły miesiąc i rozpoczynają się z początkiem miesiąca. Ja osobiście jestem z tych zmian zadowolona :)). Teraz żadne wyzwanie mi nie umknie i mam szmat czasu aby dopracować swoje prace. A na dodatek gdy wytyczne z danego działu bardzo przypadną mi do gustu, mam możliwość dodania trzech wariacji do danego wyzwania! Czy nie mieliście nieraz tak, że wykonaliście kilka tworów. A potem zachodziliście w głowę, którą kartkę czy scrapa dodać, gdyż chcieliście podzielić się z użytkownikami Portalu wszystkimi? Teraz nie będzie tego problemu! A na dodatek biorąc aktywny udział w wyzwaniach można wygrać atrakcyjne nagrody! Nic, tylko tworzyć!!!
Po szczegóły zapraszam na nasz wspólny Portal Scrapujące Polki. A jeśli jeszcze do niego nie należycie, koniecznie musicie się zarejestrować. Taki ogrom zabawy nie może Was ominąć :D.

2 komentarze:

  1. Uroczy folder :) Te kolory... Bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre hasło "Musi być róż ,bez niego ani rusz"-powinnam umieścić je sobie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!