2010-08-15

Kwiatki i klatka

Wena chodziła za mną od kliku dni.
Ale gdy siadałam do pracy- jakoś sprytnie umykała ;).
Dzisiaj udało mi się z nią nie rozminąć. Powstała ukwiecona kartka z cudną klatką
ze Scrapińca.
Papiery -  October Afternoon nadal królują! Są świetne.

No i mnogością kwiatków (są kolorowe papierowe, są motywem tła kartki
ale występują też na papierowej serwetce), kartka idealnie wpasowuje się na wyzwanie Kartki#18 u Scrapujących Polek :-D.

Papiery, papierowa serwetka, samoprzylepne perełki oraz ćwiek pochodzą
ze sklepu scrap com pl.







15 komentarzy:

  1. przyznam szczerze, że bardzo mi się podoba :) Śliczne kolory, kwiaty, klatka i papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dopadłaś tę wenę, bo szkoda byłoby takiej ślicznej kartki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatna, śliczna, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wykorzystałas tą klatkę!!
    Ja oczywiscie musiałam je miec i leżą teraz :/

    Śliczna karteczka!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale cudna, i taka lekka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię Twoje kartki bo tyle w nich kolorów i pozytywnej energii .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatna, kobieca, zwiewna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna ta kartka! piękne kolory, takaż kompozycja i niesamowita lekkość im towarzysząca... Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna, oczu nie mogę oderwać, a na tę truskawkową cały czas się ślinię ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolory! uwielbiam połączenie różu i zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna całość, romantycznie energetyzująca :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!