2010-08-30

W ciepłych kolorach jesieni :)

W ciepłych kolorach jesieni powstała niżej prezentowana ramka.
W roli głównej (prócz pary na zdjęciu ;>) papiery October Afternoon -  The Thrift Shop!
Czy już wspominałam, że pokochałam papiery tej marki? Świetnie się ze sobą łączą,
więc połączenie kratki z groszkami na pewno nie będzie się gryzło :D.
Papiery, samoprzylepne perełki oraz zielony ćwiek pochodzą ze sklepu scrap com pl.






Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem!!!
Nawet nie wiecie ile one dla mnie znaczą!
Pozdrawiam ciepło w ten deszczowy poranek :).
Buziaki :*.

10 komentarzy:

  1. Blu, u Ciebie to się nic nie gryzie! No chyba, że lisek z biedronką by zaczęli, ale to też chyba nie :)
    Rewelacyjna ramka, fajnie wszystko gra ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak za jesienią nie przepadam to Twoja ramka bardzo przypadła mi do gustu :) Ale jest cudna z klimacikiem (i plecki też ma dopieszczone)...mrrr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna rameczka, zachwyciłam się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i przyjazna ta jesień w Twoim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cud miód i orzeszki... Zachwyciła mnie przeogromnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramka fantastyczna i jak zwykle połączenie papierów jest fantastyczne , ja chyba nigdy nie przestanę się zachwycać nad tymi połączeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna ramka!!!papiery cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku,jejku ale narozrabiałam- przepraszam bardzo za ten wysyp komentarzy ale coś mi się zawiesiło a potem dodało kilka naraz:(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!