2009-08-08

Kartka z bzyczkiem :P

Kartka z pszczółką na guzikowo -wstążkowe wyzwanie u Simon Says Stamp

A Fryne spośród osób biorących udział w zabawie wylosuje cudne stemple (szczegóły na jej blogu) !

Kartka powstała z papierów z kolekcji BG - lemonade (zest. papierów oraz naklejki) :D na które od dawna chorowałam!
I muszę Wam powiedzieć, że całkiem przyjemnie tworzy się nie musząc się zastanawiać "czy ten wzór pasuję do tego?!.."
papiery są cudnie soczyste... czyli takie jakie tygryski lubią najbardziej!
A naklejki bardzo urokliwe :) np. taki oto sobie pszczółek poniżej.
A z szafy wytargałam maszynę, i całkiem to przyjemnie (szycie się znaczy) :).






11 komentarzy:

  1. Uaaa! Boska! :D Gębula sama się cieszy na widok takiej kartki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak apetyczna, że ślinotok murowany!!!!!!

    dzięki za zgłoszenie jej do wyzwania u Simona :*

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so cute and funky!! I love the bee!

    Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!

    <3,
    Steph

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEPIĘKNA!

    Cudna jest! po prostu cudna!

    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za tego Bzyczka to powinnaś dostać od razu nagrodę, prześliczna kartelucha! Bardzo, ale to bardzo podobają mi się kolory, które tak wesoło dobrałaś, bogactwo dodatków i ogólny pomysł, po prostu wygrywa w każdej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebista karteczka :) Soczysta kolorowa :) Ostatnio bardzo podobaja mi sie energetyzujae kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna!!! soczysta, wesoła i słodka!!:) aż mi sie ciepło zrobiło na serduchu!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!