2014-03-01

Album z misiem

Z nowym miesiącem startują nowe wyzwania na Portalu Scrapujące Polki! Album z misiem, który prezentuje poniżej powstał na wyzwanie w dziale Mini Albumy. Wytyczne są bardzo proste, należy użyć:

- minimum 3 kopert;
- przynajmniej 2 metalowych elementów;
- ramek;
- oraz w pracy powinien pojawić się motyw liści :).



Ja swój album stworzyłam na bazie 3 kopert, które skleiłam przy jednej z krawędzi. Dzięki temu powstała książeczka. Każdą stronę ozdobiłam ramką, w której umieszczę zdjęcia mojej siostrzenicy. Metalowymi elementami są ćwieki a listki występują przy wszystkich kwiatkach :). Użyłam tu miksu wielu papierów, między innymi Galerii Papieru, Tildy czy UHK Gallery. Uroczy miś na okładce oraz pastelowe kolory wewnątrz na pewno będą stanowiły wspaniałą oprawę dla zdjęć małej i radosnej Justynki :). Zapraszam Was serdecznie na Portal do wzięcia udziału w wyzwaniach, które dzisiaj ruszyły. Na uczestników wyzwań czekają co miesiąc wspaniałe nagrody :).

5 komentarzy:

  1. Śliczny, kolorowy mini albumik. Misio jest słodki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny albumik w cudnych, słodkich kolorach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle uroczy :) podoba mi się,że jest na bazie kopert,jeszcze takiego nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!