2010-02-21

Motylkowo

W tytule miało być ... clean  & simple ;).
Simple jest jak najbardziej, ale czysto już nie koniecznie- a to za sprawą tuszowania!
Jako maski użyłam pięknego motyka :D.




Wiosno- przybywaj!!!

Użyłam:
Kwiatki prima - Sprites Pink,
Różowy papier w śnieżynki - z zimowego zestawu papierów Webster's Pages      
Dziurkacze Martha Stewart -  Pop-Up Punch Butterflies & Martha Stewart Punch Monarch Butterfly
(Qrcza-k- :*)
Stempelek z zestawu- Coded- Autumn Leaves
Perełki samoprzylepne- Prima ( ze scrap com peelu)

10 komentarzy:

  1. świetny pomysł z tym motylkiem i bardzo oryginalana i fajna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i świetny efekt użycia maski motylkowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. motyle i kwiaty mnie zachwyciły..... wiosna u ciebie już w pełni, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy już tęsknią za wiosną, a u Ciebie tak radośnie

    OdpowiedzUsuń
  6. zaglądałam, czekałam na nowinki i warto było. Kartka bardzo romantyczna

    p.s
    na mnie zbiór Qrcza-k'owej wywarł ogromne wrażenie i powoli kompletuję swoje niezbędne wzory choć myślę, że nigdy jej nie doścignę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się dodatki bardzo podobają... A co do zbiory czekajcie, czekajcie idzie wiosna może więcej zleceń i znów będę szaleć... No chyba że uda namówić się sponsora ;)
    PoZdrawiam i dziękuję za przemiłe towarzystwo... Ja chce jeszcze raz ! :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!