2010-01-12

Na przekór zimie

Na przekór zimie, naszło mnie na wiosenne kartki!
Wszędobylskie kwiatki, radosne, soczyste kolorki.
I dałam się porwać też modzie na kartki sercowe (czyt. walentynkowe) ;-).

Papiery Webster's Pages- pokochałam od pierwszego wejrzenia!
A nad Porcelain długo się zastanawiam, a w końcu stwierdziłam, że nie ma nad czym.
I uległam!

Oczywiście nie obyło by się bez brokatu!
Brokat też pokochałam zapewne od pierwszego wejrzenia ;-).
Ale tego niestety nie pamiętam, bo było to jeszcze zanim zostałam scraperką.
















Do zrobienia kartek wykorzystałam: Papier Webster's Pages "magical wishes: beauty" oraz papiery Basic Grey- z serii Porcelain. Zakupione w sklepie scrap com pl.



Aaaa i szych dziś nie było!

11 komentarzy:

  1. Piękne, kolorowe, radosne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są urocze! Wszystkie są takie dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie to jak sie nastroić pieknymi kolorami z rana :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. oj piekne piekne takie slodkie cieplutkie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne !! Tego mi właśnie trzeba teraz, kiedy dookoła biel ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. obłędne szczególnie ta ostatnia !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jakie sliczne!!!
    A ta z klatkami to juz mega wypas poprostu - nie pokazuję palcem kto ma urodziny w lutym nannananana

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne , radosne kartki, miło się je ogląda w zimowe południe

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kartki. Zauroczyło mnie te serducho baaaaaardzo. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!