2015-09-08

Moc życzeń

Witajcie! Mamy już schyłek lata. Można by nawet powiedzieć, że za rogiem czeka już jesień ;). A ja mam do pokazania kartkę w iście wakacyjnych, cukierkowych kolorach. Wykonana z cudnej kolekcji LemonCraft - Wieczne Lato. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Centralny punkt stanowi etykietka wycięta z jednego z arkuszy, na niej umieściłam napis. Ozdobiłam kartkę dodatkowo listkami, różyczkami oprószonymi brokatem oraz kolorowymi kamyczkami.


Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę doczekać się jesieni. Nie powiem, żebym była fanką drastycznie spadających temperatur oraz krótszego dnia. Zachwyca mnie za to, i inspiruje feeria barw jaką dostarcza nam ta pora roku. A po za tym, kto z nas nie lubi szeleszczących liści pod nogami?! ;)

Pozdrawiam ciepło,
Ania - Niebiesko_Oka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!