2013-03-10

Wielkanocne zajączki na zielonej łączce

Witajcie! Dawno mnie tu nie było... dużo się działo ostatnio. 
Na szczęście większość zmian - to zmiany na lepsze :). 
Zachwycona aurą panującą za oknem przez ostatni tydzień zasiadłam wczoraj do kartek Wielkanocnych. A tu niespodzianka! Dzisiaj powróciła śnieżna zima... cóż zrobić ;). Gdy nadejdą upały zatęsknię za tymi dniami ;P. Pierwsza z serii kartek świątecznych, które wykonałam jest wyrazem tęsknoty za wiosną. Powstała z połączenia papierów UHK Gallery oraz Galeria Rae. Zygzaki zostały wycięte z arkusza ILS. Urocze rumiane zajączki nabyłam w Scrapińcu - potraktowałam je Glossy accents.



Pozdrawiam ciepło :*.

13 komentarzy:

  1. Prześliczna radosna karteczka!!!
    u mnie też śniegowce będzie trzeba przeprosić....

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka :) Aż zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle pięknie kolorowo, króliczki są cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. "Czadowe" zające!!! Piękna kartka świąteczna:radosna i nie standardowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantycznie i uroczo. Twój kartkowy styl niezmiennie mnie rozczula. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodkie króliczki, całość wspaniale radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna, bo bardzo wesoła i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze u ciebie pięknie i kolorowo. Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!