2012-09-25

Na szaro :)

Ten scrap to wspomnienie lata... Powstał jeszcze w sierpniu kiedy pogoda raczyła nas upałami. Za którymi szczerze mówiąc wcale nie tęsknie ;). Taka która panuje teraz w zupełności mi odpowiada. 18-19 stopni Celsjusza i lekki wiaterek :). A wracając do scrapa - znajduje się na nim Oliwia podczas szaleństw na placu zabaw. W całości wykonany na papierach ILS. Szarości przełamane różowymi akcentami. To na razie ostatnie z trzech jakie wykonałam dla Sylwii z jej uroczą latoroślą. Mam nadzieje, że nie ostatni. Ja tymczasem urlopuje się :))).




6 komentarzy:

  1. 18-19, a u mnie wczoraj podczas podróży do szkoły było 0, brrr.
    scrap świetny! bardzo lubię połączenie szarości z żywymi kolorami :)
    udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, ale super te chmurki z kwiatków! Czad. Bardzo fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny skrap w fantastycznych kolorach,miłego urlopowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów. Oryginalne chmurki też bardzo mi się spodobały. Ogólnie przepiękny cudowny scrap! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Scrap jest przepięknym jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny scrap!!!
    Kompozycja, kolory, dodatki... super :))
    Kwiatkowe chmurki... rewelacja :D w sam raz do zgapienia ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!