2009-09-14

Nie wiem jak to się dzieje, ale od kliku tygodni czuje jakby doba skracała się co jakiś czas o klika godzin...
Może to za sprawą tego, że wieczory nastają teraz coraz szybciej :/
Lato nie jet moją ulubioną pora roku, jednak lubię gdy budzą mnie promienie wschodzącego słońca
a dzień trwa, i trwa :)

Czasu brakuje też na scrapownie, a może to po prostu rozleniwienie ;P

Ostatnio powstały te oto dwie karteczki,
różowa z pięknych papierów Romanca z I lowe scrap z dodatkiem kwiatków i cuudnych ćwieków ze scrap.com.pl

druga- to ślubna kartka, perłowe papiery i mnóstwo brokatu!
dziurka od klucza od gizmo.






Udanego tygodnia wszystkim życzę!

10 komentarzy:

  1. Obie przepiękne!
    A moja faworytka to ta nr 2 :))) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tworzysz Aniu, bardzo lubię tu zaglądać! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki! A Romanca w użyciu jak zwykle mnie wzrusza, i to w jakim użyciu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozowa serdecznosci wspaniala, a slubna... co tu duzo mowic poprostu rerlacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam oglądałam i podziwiałam. Nie będę pisać co bardziej mi się podoba bo chyba powieśc bym napisała.
    Dziekuję za pamięć i wpadnij do mnie na blog po niezapominajkę:*****

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Twój komentarz!